BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 18, 2009

cutie....

yea!! dapat cuti!!
akhirnya dapat cuti setelah di pressure oleh
beraneka kerja kursus yg menepukan otak..
dapat cuti 4 hari je,
dari khamis sampai isnin.
selase start kelas dah..



oh cuti..
kenape la kau datang tapi sekejap?
buat aku dilema nak balik kampung ke tak.
i think ha,i cannot think la..
alamak... cam ne ni..
nak balik guna banyak duit,
kalau tak balik plak nak buat ape kat cini..
last2 aku decide tak yah balik,
dapat save duit..
selamat bank..

haduh..
bile cuti ni mati kutu pulak aku dibuatnya.
tak tau nak buat ape!
boring giler..





ape yg aku buat?
bangun tido, makan, surf internet, tido, baca manga online,
makan, tengok movie kat laptop, tido..
tu je la yg aku buat.
ade la joging, tapi sekali je..
keje kursus plak dah siap..

cam tak best pulak cuti bile tak balik kampung.

tadi malam baru je tengok cite FIREBALL!
cite pasal muay thai+basketball.
syok cite dia.





dulu nak tengok kat cinema tapi tak de member yang nak tengok sekali
last2 malam tadi baru tengok.
cite dye pasal abang kepada Thai yg baru keluar penjara,
pastu dia nak cari sebab kenape adik dia masuk hospital.
so dia jumpa la basketball underground ni.
pastu dia join sampai final.
peraturan main dia, sape jaringkan bola dulu dia menang
tapi boleh guna ape cara ape sekalipun
termasuk belasah pihak lawan...
ganaz beb cite dia..huhu
aku minat r dua2 part ni,
basketball+muay thai.
terbakar jiwa tengok cite ni...

cite ni keluar dah lame dah
tapi masih tahun ni jugak la..
aku je lambat tengok.

sekarang aku tengah cari cite IP MAN
sape ade???

kepad master Manoharan,
HAPPY DEEPAVALI
sori tahun ni tak dapat datag rumah sir :)

k lah, maggie aku pun macam dah masak je..
blah dulu
asssalamualaikaum

1 comments:

Sue said...

Eley..cuti x contact sue pun..