BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 1, 2010

2009 :’(

Tahun ni..
Aku ‘kurang’ suke tahun ni.
Dalam tahun ni ade banyak pekara yg belaku.
Tahun ni telah mengubah jalan hidup aku.
Pada awal tahun:
Aku x dapat melaksanakan tugas selaku pemimpin dengan baik.
X tau r kenape..
Aku pun x dapat belajar dgn baik..
Tido, tido, tido dalam kelas…haha
Pertengahan tahun:
Keteguhan hati aku goyah, x tetap
Pandangan aku dikaburi.
Entah mcm mane, keputusan aku membuat kan aku benci ngan diri aku sendiri.
Kenape la aku ‘baik’ sangat…haizz…
Aku tinggalkan hidup aku.
Pegi dunia yg aku sebenarnya tahu x suke..
Pecayelah, duit bukan segala2 nye dalam hidup ni..
Aku lalui hidup dlm tekanan, kecelaruan fikiran.
Akhir tahun:
Aku perlu membuat keputusan yg mampu mengubah seluruh hidup aku lg
Sayang nye semua tidak menyokong aku.
Soo disappointed :’(

Tp aku tetap kena survive walau kat mana pun aku…

1 comments:

Anonymous said...

salam..
ingatlah bahwa apa yg berlaku itu pasti ada hikmahnya dan sebagai manusia kita tak boleh berputus asa dgn apa sekali pun...teruskan hidup dgn pasrah dan redha dan ingat bahwa ALLAH sentiasa bersama hambanya yg ingat kpd nya sesungguhnya ALLAH maha pengasih lg maha penyayang...