BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 5, 2010

dugaannya.

benak fikiranku kian hari, kian celaru.
'kegundah gulanaan' menyelubungi segenap hatiku
yg sering berbolak balik.
1001 persoalan yg bersarang di dalam otak ku masih belum terjawab.
'mereka' cuba menerobos ke dalam tembok keyakinan
yg selama ini aku pertahankan.
aku semakin lemah.
lemah genggamanku tak seperit lemah peganganku.
aku benar-benar keliru.
aku kah yg bersalah?
sesekali teringin aku menamatkan semua ini dengan satu penutup.
penutup yg mengakhiri tirai perjuangan hidupku.
tapi aku masih teringat lagi akan kehidupan yg satu lagi.
aku hampa dengan para saudara ku.
mengapa nasib ku sebegini sekali.
aku ingin mengubah nya!
wahai Pencipta, izinkan aku.....

terima kasih 'adik' ku, 'sahabat' ku....

0 comments: