BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 13, 2011

Meh Kite Potong! XD

12 October 2011
8-11 am
Marsah

Urm, time ni actlly kitorang buat tugasan utk Subjek Fiqh, topic Sembelihan :D memandangkan ade pemantauan nk dibuat, so Datin pun ambik kputusn utk buat pembelajaran luar bilik darjah!
Syiok rupenye maen potong2 nih hehe Astaghfirullahalazim… ^^
Pagi tu Kelas 2 yg mulakan sbab diorg ade kls pastu. Hehe x biase tgk org sembelih pkai baju nk g pejabat :D nih Wan, adik Daus.. Wan nih budak bilik aku yg kuat mengelibas! haha

Wan Libas dengan Puyuh nya!

Sebelum kitorang start, Ustaz Khidzir mulakan dgn sesi penerangan!^^ dia ajar teknik2 camne nk sembelih, time kaseh gak kt Ustaz (Don) Omar kerana buat demo sembelih =]

Nih Nuar [kecik], dia suke cakap lari dari topic! :P datang lambat sbab dia ambik STAM pagi tu^^ so dia dating, kitorg lak yg sembelih dia haha

Haa~ ni turn aku lak setelkan Puyuh! 1st time wo! Memula rase ape pun x blh! Xpi… last2… ade gak 10 ekor aku sembelih^^

Fly! Fly! Dream High! XD
At the end, aku rase aku dah cukup expert part2 nak sembelih puyuh nih ahaha~ poyo siot!
Bile nak sembelih unta nih?

0 comments: